26 mars 2009

Enkelt & stilrent! av Rimna

Tycker detta vit/röd randiga pappret -Götheborg röd rand påminner om en sommarduk och vad passar bättre på det då, än en vårbukett... Har även använt mig av det småprickiga ljusblåa pappret som hör till den nya kollektionen.

På tagsen har jag stämplat med Fylld stjärna och Snirkeln som finns i
Inkidokollektion.

Här ser ni hur fint detta röda och blåa metallic pappret från Inkido som jag använt att stansat i glimmar. Blombården har jag dekorerat med knappar och brads från Inkido.

Ni vet hur flygpostkuverten ser ut...? Från dom hämtade jag inspirationen till detta otroligt enkla och stilrena kort. Gillar verkligen dessa stämplar och hur man kan kombinera ihop dom: Grattis 24, Gratulerar post och Stjärnruta.

Sen fick en smal rand från pappret Götheborg blå stjärna vara med på en kant. Band, brads och glitter fick bli detaljerna som gör att det trots sin enkelhet ändå känns arbetat ut.

Inga kommentarer: