21 maj 2009

Mer altrat av Mill@n för Inkido




Vid detta laget står det väl klart att rosa är en riktig favorit hos mig.... Jag har gjort fler alster i andra färger men det är trots allt de som jag hittills visat som är mina favoriter. Jag har ingen BIA själv utan har skurit och tråcklat för att byta skepnad på detta anteckningblock, något som jag tycker är riktigt kul. Jag har gjort en platta av svart wellpapp och byggt upp den i flera lager med de härliga papperen. Översta lagret har blivit embossat med en QK goosebump die, fått lite bling och stickles och en titel. Alfabeten heter QK Emily & QK Chop sticks.
Material;
Papper; Rosa prick, Rosa ruta, svart wellpapp, off white cardstock
Övrigt; Rosa strass, QK knappar, floss



För att visa att jag kan skapa i annat än rosa, kommer här ett chokladfodral i härligt blått!
Dessa fodral har blivit populära bland mina kollegor då den går att återanvända. Man får dock köpa samma sorts choklad om den råkar ta slut *blink* (Kakorna har lite olika mått.)


Material;
Papper; Blå ruta, blå prick, blå ros
Stämplar; Inte någon, Bästa vänner, Blomma mini
Övrigt; Pappersnöre

Jag tackar för ett ärofyllt uppdrag som både har utmanat, gett mycket huvudbry, pyssliga stunder och framför allt varit fantastiskt kul! Jag kan fortfarande knappt tro att lilla jag har fått ingå i Inkidos meriterade team, sida vid sida av mina gästkollegor som jag beundrar massor, TACK snälla för det!

Inga kommentarer: