13 juni 2009

Sommarlov




Jag gjorde sådana här presenter till min dotters fritids fröknar när hon slutade nu i veckan.
Jag har stämplat dessa med en knalligrosa stämpeldyna på näsduk i papper klippt ut tagit det översta lagret av papper satt på ljuset rullat in det i smörpapper hårt och värmt med embossingfönen och gjorde ett par tändsticks askar med dom sista rosa roserna jag hade kvar tur att det kommer påfyllning till Inkido vilken dag som helst......
perfekt gåborts present till midsommar eller varför inte tilldukningen på ett bröllop med samma text som på inbjudan..... finns oändliga möjligheter......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfint!!!!
Försökte genast göra detsamma men med tveksamt resultat. Kan man få lite mer tips???

Helen sa...

Fint, smart idé att stämpla på näsduk!

Petraso sa...

_Ska se om jag inte har en turioal liggande På detta.....

gäller att värma lagom Beroende på blås och kvalitet på Ljus så det är en övningssak........
Har Fått Till det rätt bra på mina nu men det första var nja inte sååååå snyggt fick elda upp det....;)

Anonym sa...

Det var ju kanonfint!! Jag ser fram emot att du hitter en tutorial - jag fattade inte riktigt hur man skulle göra.

Kram
Ann-Charlotte A

Eva J sa...

Superfint!!! Måste nog vänta på en turioal för att förstå exakt hur man gör. Men då ska jag definitivt prova.
Eva