30 augusti 2009

Gäst-DT Moma presenterar sig



Heter: Monika men kallas Moma i alla scrapsammanhang

Bor: Söder om Stockholm

Familj: Dotter Isabel, fem år och sambo Tim

Ålder: Den bästa.

Jobbar: Som kommunikatör i ett stort företag

Scrappat sedan: Dottern föddes

Scrappingstil: Jag har nog haft ungefär samma stil från starten men utvecklat den givetvis. Shabby eller vintage kanske man kan kalla den. Jag river, distressar, har många lager på lager och använder gärna massor med blommor och spetsar på mina layouter. En layout utan blommor känns inte färdig för mig. Dessutom gillar jag att använda datorn i mitt skapande så en och annan hybrid och digital layout blir det också.

På alla loer: Spets, distress och blommor

På inga loer: Knappar

Andra intressen: renovera stugan, skriva umgås med vänner och familj

Jag är jättestolt och glad över att få delta i Inkidos team och skapa med dessa vackra produkter.

5 kommentarer:

Lilo sa...

GRATTIS Moma! Och Grattis Inkido som får en sådan bra superscrappare! =)

Petraso sa...

Välkommen Moma!!!

Monika sa...

*niger och tackar*

Camilla sa...

Välkommen!

Annica H sa...

Välkommen! :)