29 december 2009

Gäst-DT våren 2010 - Lisa

Hej på er alla!

Jag heter Lisa, är 31 år och kallas för LisaMattias av en del pysslare... Jag bor i skogen utanför Gråbo, ca tre mil från Göteborg. Jag är gift med Mattias och vi har två egna barn och ett på deltid. Jag arbetar för tillfället som dagmamma, mest för att mina egna barn är jätteallergiska och inte kan vara på vanligt dagis.

Jag har egentligen alltid pysslat, och nu som vuxen, är det mer än någonsin. 2004 upptäckte jag stämpling och kortmakeriets underbara värld, och där blev jag fast. Senaste tiden har jag även provat på en hel del alter, samt försökt hitta på nya saker att göra med alla mina underbara leksaker!

Jag hitta inspiration överallt, hos andra pysslare, i tidningar, på internet, i vardagen, när jag pysslar med barnen m.m....

Mina absoluta favoriter inom scrapvärlden är helt klart Inkido, och alla dessa härliga stämplar och papper! Ibland kan man nästan ha svårt att bestämma sig för vilket projekt man skall börja med!

Jag är jätteglad och förväntansfull inför denna vår, och det ska bli så kul att få vara en del av Inkidos duktiga DesignTeam!

Kram från Lisa

6 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

oooH!! Grattis Lisa! VAd roligt att du fått äran att gästa!! De kommer inte bli besvikna, du är så oerhört duktig =)

Många kramar Petra

Cina99 sa...

Ska bli spännande att se vad du hittar på ;)

Petraso sa...

Välkommen Lisa!

Mill@n sa...

GRATTIS Lisa, Ser fram emot dina alster!

Monika sa...

Varmt välkommen Lisa, ska bli kul att lära känna dig!

Anonym sa...

Du är ju jättebra på detta, önskar dig verkligen lycka till.
Lollo