29 december 2009

Liten nyårsgåva

När man ska iväg på fest vill man ju oftast ha med sig något litet till värden/värdinnan, och här har jag gjort en liten men fin present, som garanterat uppskattas!

Jag har vikt en ask av Inkidos vackra skimrande cardstock, och det blev här botten på asken. Till lock har jag använt vanlig lamineringsplast, och för att den klippta kanten skall synas, gjorde jag locket något mindre än botten, alltså tvärtom mot vanliga askar.

Jag har stämplat den underbara kollagestämpeln "Härlig är" och embossat den med guld. Som dekoration har jag använt Inkidos band, minirosor och strass.



Ha en trevlig Nyår önskar Lisa

5 kommentarer:

Monika sa...

Wow så fint! Ser så påkostat ut!

Kakan sa...

Åh, vad smart gjort. Supertjusigt. Gott Nytt År!

Cina99 sa...

Jättetjusig ask, gillar att man kan se den fina kanten också.

Jane.D sa...

Åh, vilken underbar nyårsgåva!

Anna Smid sa...

Så läckert!