31 januari 2010

Mormors skrytealbum

Her har jeg laget et skrytealbum av mine barnebarn med Inkido's
nye flotte minialbum . Likte veldig godt matrialet til dette albumet.
Det var lett å dekorere sidene. Jeg har distresset med vintage photo og
dekorert sidene med de nye flotte mønsterark seriene Cartas og Sommar

På utssiden av albumet har jeg dekorert med det nye flotte
Not Kollage stempelet ...fylt hjerte og vinger
Hjertet av bølgepapp har jeg embosset med frost og gull UTEE

Jeg har dekorert sidene med stempelen... ornament... snirkel
og den søte sommerfuglen

Rosene har jeg klippet ut og embosset med klar UTEE.


Her har jeg brukt den brune bølgepappen...jeg delte den siden den
var litt tykk til albumet....embosset med gull UTEE
Dekorert med stemplene forever...fylt hjerte og kalender rund


Liker dette bladet så godt..virkelig dekorativt...her har jeg embosset med koppar
Ellers har jeg dekorert siden med noter beige...bølgepapp og blonde

Embosset litt av mønsterarket med klar UTEE.

Baksiden av albumet har jeg dekorert med hjerte i bølgepapp
som jeg har embosset med gull UTEE
Stemplet fylt hjerte med fired brick og embosset med klar UTEE.

3 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Helt underbart!!!

Vilka fina foton också!

Annica H sa...

Helt fantastiskt Anne! Du är makalös! :)

Anonym sa...

Fantastikt fint och läckert! Blir sugen på att köpa på mig måååånga Inkido-stämplar....
/Maria B