24 februari 2010

Et herrekort til.

Her kommer dagens andre herrekort. Litt røft og tøft, men elegant på samme tid.

Jeg har tatt utgangspunkt i to store tags i bølgepapp. Her ser du hvordan tagsene ble etter jeg litt røft glasserte dem med stempelpute og klart embossingpulver.



Her har jeg montert tagsene på et 15cm/13cm kort. Som motiv har jeg brukt Inkidos stempel "Not Kollage",og "Gratulerer" teksten finner du blant Inkidos mange tekststempler.
Bakgrunnsarket er blå vellum, pyntet med hjørnestempel, og blå vellum har jeg også brukt til å stanse ut en blomst. Resten av blomstene, bling og bånd er fra Inkido.








Innsiden av kortet er dekorert med stempelet "Cartas Kollage" og kalenderstempel. Hjørnestempler og "Splash" rundt kantene. Skrivefeltet har fått samme innramming.



Jeg håper dere har fått litt maskulin inspirasjon.
Klem fra Marianne:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog