25 juni 2010

NY DT MARIE W


Jag heter Marie Wisén är 35år, uppvuxen i Västerås men sedan min Universitetsexamen 2000 bor jag i Karlstad med sambo och tre barn.

Jag har scrappat sen 2007 då en förskollärarkollega till mig stansade ut "Pippis guldpengar" med QK-tången. Jag blev SÅ nyfiken och på den vägen är det.

Jag älskar detaljer, jag tror att det kan ta en stund att upptäcka detaljerna på de alster jag skapar. Jag tycker det är roligt med dekorationer i alla dess former, favoriten är dock metall! Undra om jag har någon favorit färg? Prickigt är dock mitt favorit mönster.

Jag har en ganska bred stil med allt i från "barnsligt busiga" kort till romantiskt altrade askar. Dock har jag en förkärlek till Vintage och Shabby Chick. Att stämpla och embossa tycker jag lite extra mycket om.

Inspiration till det jag skapar finner jag överallt, internet, tidningar, skyltfönster, reklampelare, naturen, andra scrappare, ja överallt!
Jag är jätte glad och stolt över att få tillhöra Inkidos duktiga design team.
Det jag skapar hoppas jag sprider mycket glädje och inspiration!
Vi ses här på bloggen!
Kram Marie




Inga kommentarer: