27 augusti 2010

Feelings.....

You can put scrap to everything!
I didít with a tag for my nightdress!

Nu börjar hösten komma med mysiga kvällar och dom kvällar man inte sitter och scrappar så vill man kanske ha lite mysigt! tända lite ljus och krypa ner i sängen....med en god scraptidning;)
Jag har gjort en tag till galjen där jag hänger mitt nattlinne!

Har gjort mig en lite egen galje men det har kommit in helt underbara galjar hos Inkido som riktigt får det att klia i mina fingrar! har använt dom vackra ängla vingarna , kärlekstext och kärleks cirkeln! 3 stämplar som jag ofta använder på olika typer av kort.





Lite inspirerad av nattkläder gjorde jag detta kort i lila med dom fina nya papperna som Kristine har designat för Inkido! Har också distressat och använd stämplarna rund almenacka och stora kollaget till min lilla egengjorda PP provdocka som fick lite extra former av chalk! Klädnyper till dina pysselprojekt finns nu att Köpa hos Inkido i natur och blandade färger! Pins/nålarna  förstärker känslan av syatelje i hop md knapparna. har också embossat ett hjärta med detta härliga pulver om du httar bland Inkidos nyheter  på http://inkido.se/

En härlig Fredagkväll önskar jag er alla

Petraso

2 kommentarer:

Linapyssel sa...

Ljuvligt petra!!!
Gakgen ska köpas in så fort det bara går...varför vänta till imorgon med shopping!!!!
Kram Lina

Linapyssel sa...

Menar förståss galgen!!!!!
Må så gott!!