18 oktober 2010

Candy Tree Candy Treat

Idag vill jag visa de fina papprena i serien Candy Tree. Här har jag gjort en söt liten presentpåse efter en mall jag funnit här.
Today I would like to show the beautiful papers in the serie Candy Tree. I have made a small treat bag from a tutorial i have found here. 

Jag har dekorerat påsen med halvpärlor och pärlstrån från Kort og Godt.
I have decorated with pearls and pearl straws från Kort og Godt.
Spets och band från Inkido. Blommor från Inkido och Kort og Godt.
Lace and ribbon from Inkido. Flowers from Inkido and Kort og Godt.
Mer Candy Tree kommer senare idag!
More Candy Tree will be shown later today!


Hälsningar från Lisa
Greetings from Lisa

2 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Super sød slikpose, hvem ville ikke blive glad for den...
vh Renne

Anonym sa...

jisses va sööött! en sån måste jag bara göra. tack för inspirationen!