06 juli 2011

På dopdagen.

Ett enkelt dopkort har jag gjort tills idag. Jag har blandat papper ur de nya serierna från våren och sommaren. Den fina stämpeln "på dopdagen" kom också till användning här.

I have made a simple card for a baptism today. I have mixed papers from the new spring and summer collections, and I also used one of the stamps with a greeting.


Metalldekorationer och pärlor, band och lite doodlat. / Metal ornaments and pearls, ribbon and some doodeling.


Insidan av kortet. / The inside of the card.


På vänster sida skrev jag en text av Peter Le Marc. Jag använde även en hörnstämpel, en snirkel och ett litet hjärta. Jag punchade också ut en bild från ett vintage ark. 
On the left side I wrote a text by Peter Le Marc. I used a corner stamp, a swirl and a small heart. The picture is punched out from a vintage paper.

 

På höger sida använde jag den fina gratulations stämpeln och en snirkel. / On the right side I used a greeting stamp, and a swirl stamp.


Slutligen en enkel baksida. / Finally the back of the card. Clean and simple.


Tack för titten! / Thanks for stopping by! ♥

// Annica H

Inga kommentarer: