19 februari 2012

Altered Coffee jar. Altered kaffe glas.

Hej søde besøgende.
Min gamle far drikker en del instant kaffe - og han samler glassene til mig.
Så i dag har jeg valgt at pynte et af glassene med nogle af de fantastiske "Spring Time" papirer.
Her har jeg brugt "romantic roses" -  motivet har jeg klippet ud af arket "Rosebuds"

Hi dear visitors.
My old dad drink a lot of instant coffee - and he save me all the jars.
So today i altered one of the jars with some of the fantastic "Spring Time" papers.
I used the "romantic roses" - and the image i cut out of the "rosebud" paper.
 På låget har jeg også brugt "rosebuds"
Here I also used the "rosebud" paper.
 Og så kan jeg altså ikke stå for de søde små fugle fra arket "singing birds" - de er så kære.
And because i absolutely adore the cute little bird from the "Singing birds" paper - I had to use some of those.
 En eneste rose brugte jeg til glasset her - tænk engang :) - men det er fordi papiret er så smukt i sig selv!

And wouw... for this jar i only used one single flower!! - thats because the papers are so stunning!
Alle matrialer er fra Papercraftscandinavia.
Ønsker Jer en skøn Søndag.
Knus fra Dorthe

Everything used is from Papercraftscandinavia
Wishing you a beautiful day.
Hugs from Dorthe

13 kommentarer:

Mette Hvistendal sa...

Hej Dorthe det er virkeligt et lækkert glas du har lavet. Dejligt romantisk.
God søndag

Mette sa...

Kjempeflott pyntet kaffeglass!

Ha en fin søndag:)

Klem Mette

lonol sa...

Såå fint et glas, pyntet med lækkert papir, dejligt at din far er leveringsdygtig, i de glas =D
Lonnie

lam sa...

hvor er den smuk

Gitte sa...

Rigtig flot glas.
God søndag.

Vivi sa...

Fantastisk flot glas....

Rafns hjørne sa...

Hvor er det glas bare fint pyntet, og du har ret, papiret er smukt i sig selv og behøver ikke så meget pynt.
Dejligt med en leverandør af så smukke glas.
God søndag til dig også.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det glas bare fint pyntet... lækre detaljer, knuss

Jytte sa...

Flot glas, Dorthe .. jeg gemmer også glas, så egentlig skulle jeg vel bare finde et frem og "komme i gang".

Knus Jytte :)

Gitte sa...

Den er bare blevet super fin, jeg elsker når ting kan genbruges :o)

Hanneby sa...

Flot Glas ..- det er så romantisk og smukt.. Lige til at blive i godt humør af...

Dejlig søndag aften til dig

Jette Munkbøl sa...

Det er sååååååååååå flot og du har helt ret, med det papir skal der ikke så meget pynt på:)

Bellaidea sa...

great idea and great look!