20 maj 2012

Ment to be.

Hej søde besøgende.
I dag vil jeg vise Jer et Bryllups layout jeg har lavet med de dejlige inkido papirer "Vanilla Rose"  og "Vintage Postcard"
---
Hi sweet visitors.
Today I wanna show you a Wedding layout made with the lovely Inkido papers "Vanilla Rose" and "Vintage Postcard".

Jeg har sat halvperler omkring den søde lille amorin på papiret.
---
I added half pearls to the cute image at the paper.

Jeg er blevet rigtig glad for at bruge mine forskellige punch på mine LO.
---
I really like using my different punch at my LO´s.


Jeg malede den smukke metalramme hvid så den bedre passede med farverne i LOét - og puttede halvperler ind under den i kanten.
---
I painted the beautiful metal frame white to make it match the LO better - then i added half pearls.

Og forskellige blomster samlet i en cluster. Nogle lavet af inkido papir - andre fra sortimentet hos Papercraftscandinavia
---
Different flowers put together in a cluster - some of them made from Inkido papers - others from Papercraftscandinavia

Tak for besøget og rigtig god Søndag!
Knus fra Dorthe.
---
Thanks for stopping by - and have a fantastic Sunday.
Hugs from Dorthe