07 februari 2009

En presentation av ScrapKia!

Vi har under våren 8 tjejer som ska designa för oss. ScrapKia är först ut!


Kicki Alstergren heter jag, fyller 40 nu i maj. Jag bor på Hornön ute vid havet, strax utanför Örnsköldsvik.

Jag började med kortmakeri när jag skulle gifta mig och det är nu ca 4,5 år sedan. Dock dröjde det några år innan jag kom igång, 3,5 år har jag hållit på med kortmakeri aktivt.

När det gäller färg, så är jag nog lite "allätare", går lite i vågor. Just nu rosa- brunt, rosa- turkost, rött, ja gärna rosa- rött också med inslag av gult. Mina alster är ofta GLADA eller STILRENA.

Favoritdekoration; jag använder gärna glitter, pärlor, spets, ALLTID embossingpulver. Jag inspireras av ALLT, från nya papper och dekorationer, inredningstidningar, kläder, andras bloggar och scrapbookingtidningar.
Jag är aktiv på ett flertal forum, såsom: Scrappiz, pyssel.net, svensk scrapbooking, samt Scrappa.

Övrigt: Gillar utmaningar, gillar att pröva nya saker/ tekniker. Besöker mkt gärna scrapträffar.


Här kommer en härlig kavalkad av Kickis alster som hon hade med i sin ansökan. Detta är bara ett litet urval!











































2 kommentarer:

Kamilla sa...

Så fina alster det ska bli så kul att se vad du hittar på :D
GRATTIS både till dig Kia och till Inkido.

Unknown sa...

Vilka fantastiska kort!!!