15 februari 2009

Får vi presentera...CreaMaria!




Namn: Maria, på nätet mer känd som CreaMaria

Ålder: 38

Bostadsort: Kista utanför Stockholm
Hur länge har du scrappat/kortmakat: Jag började med båda delarna för åtta år sedan. Numera blir det massor av kort och nästan ingen scrapping.


Dina favoritfärger: Jag gillar över huvud taget starka färger, både klara och murriga. Att använda pastellfärger är en stor utmaning för mig. :)

Något som utmärker dina alster: Min stil är ganska ren och fyrkantig. Jag använder mig mycket av mönstrade papper i mitt skapande, och är inte rädd för att blanda olika mönster och färger. Jag är också väldigt svag för allt som glittrar och blingar.

Har du någon favoritdekoration: Bling (stenar eller glitterlim), band och 3D-lack används flitigt.

Vad inspirerar dig i ditt skapande: Framför allt produkter (papper och stämplar) och andras alster (jag surfar runt en hel del i amerikanska kortmakares bloggar).

Vilka forum är du aktiv på: Scrappiz och CreaForum. Mitt nyårslöfte var att åter igen bli mer aktiv hos Hobbyhuset, Pyssel.net och Stämpelsnack, så jag får ta tag i det. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint!!! :)