05 februari 2009

Här är Petraso!

Petra har varit designer hos oss i ca 1 år och det hög tid för en presentation!




Namn: Petra Gustavsson, alias Petraso

Ålder: blir 37 till sommarn´

Bostadsort: Kingriver om the west coast of Sweden






Hur länge har du scrappat/kortmakat: Började göra kort och stämpla hösten 2005 men har jobbat med papper och färg yrkesmässigt sedan 1988.

Dina favoritfärger: STARKA färger men växlar till ljuvast ljust är nog en allätare av färger efter humör.

Något som utmärker dina alster: Använder ibland lite oväntade saker som inte är scraprelaterade ... vitlöksnät och grillpinnar och oftas är mina kort rätt så 3D med saker som sticker upp. Tycker mig nog vara rätt originell i mitt skapande.

Har du någon favoritdekoration: 3D lack och band och knäppasaker...är ingen blomtjej...

Vad inspirerar dig i ditt skapande: Allt möjligt inspirerar mig kan hitta en sned spik och få en ide till något och att kolla på andras bloggar och utmaningar som jag kan göra till mina. Shopping och nya saker inspirerar mig massa och jag gillar att hitta sätt att kombinera stämplar så dom går att använda till många olika saker och sätt.

Vilka forum är du aktiv på: Scrappiz, Svensk scrapbook, Pyssel.net,S tämpelsnack och några butiksforum *rodnar*

Inga kommentarer: