03 april 2009

Inkido för alla till alla.....


Idas sommarvisa dekorerad med 2 fjärilar i härligt lila
(fotot lite missvisande i färg färgerna är mycket klarare)


Här har jag gjort ett kollage av 2 nya stämplar och änglavingarna( stämplade på vellum)
Kortet är Inkidos fodral i 15x15 cm säljs plano och fästes i hop med tejp/lim i detta man man ha en 2 sidig inlaga perfekt till inbjudningar och överaskningar. Här har jag också kombinerat 3 olika papper ur 2 olika kollektioner.

Purple heist är en underbar metallic shimmrande lila som finns i alla de olika format som Inkido erbjuder här med en av de norska texter vi har i sortimentet TAKK!

Här i Memory format har jag gjort ett ben vit kort med capuccino papper där jag stämplat kärleks texten som matchar våra Kärlekspapper lite guldspets och en härlig nogat färgad ros med blad...

Här är ännu en Norsk text och den underbara söta mini mini fjärilen som finns i också i 3 större storlekar... Här är också ett purple heist kort i det vackra memoryformatet givetvis finns det kuvert i samma format hos inkido. Här har jag andvänt ett mörklila siden band som jag dragit igenom Det ena pappret som är rullat!
De fina roserna är är i underbar kvalitet och finns hos våra återförsäljare och kommer komma i ännu fler färger...



På detta kort så är ett av de härliga banden för en bandoman som jag har Inkido det mest fantastiska sortiment. Här har jag använt en nystämpel Lycka till och det nya prickpappret och det Kärlekspappret.



Ett lila konvolut i 12x12 cm med en av mina favis stämplar som jag har monterat på båda sidor stämplat på mönster papper med en lila dyna.
Detta kort är tänkt att anända både som kort och kuvert och man kanskicka det som det är eller i en cellofan påse.

Vi har cellofan påsar i våra olika kort format! med tejpremsa.

Inga kommentarer: