03 maj 2009

Mill@ns Gäst Designer hos Inkido











Namn: Camilla Munk
Ålder: snart 39
Bostadsort: Stenungsund,
ca 5 mil norr om Göteborg

Jag har gjort egna julkort i 5-6 år och långsamt byggt upp ett förråd av just julstämplar. Sedan ca 2år har intresset eskalerat till något som liknar ett starkt beroende. Jag scrappar kort flera kvällar i veckan och tycker mycket om att vila tankarna med mitt skapande. Oftast har jag någon grundidé i huvudet när jag sätter igång men slutresultatet kan bli något helt annat...

Milda pasteller återfinns oftas på mina kort men jag gillar de allra flesta färgerna faktiskt. Den färg som jag använder allra minst är nog lila eller kanske gult.
Det är svårt att säga själv vad som utmärker mina alster.... jag lämnar det upp till andra att bedöma.Jag experimenterar fortfarande mellan flera olika stilar tror jag.

Besöker Scrappiz nästan varje dag och även Svensk Scrapbooking får ofta besök. Jag inspireras mycket av andra kreatörers bloggar, både svenska och utländska.
Jag har en scrapväninna som är lika galen som jag, som också tillför mig mycket trevliga stunder i scrappens tecken, härligt att ha någon som förstår ;o) Jag hämtar dessutom mycket kraft & inspiration under långa promenader längs havet, inte att förglömma.

1 kommentar:

Wanda sa...

Så fina grejer du gör! Kommer oxå från Stenungsund och har oxå blivit beroende av att scrappa =)