05 maj 2009

Student-tema med Mill@n

Äntligen dags att få "komma ut ur garderoben"! Oj, vad svårt det varit att vara hemlig så här länge, det är med stolthet och glädje jag nu tackar Inkido för förtroendet och det toppenfina paketet jag fått att skapa ifrån.

I mitt första inlägg har jag gjort två student kort & en tag till den obligatoriska lilla flaskan med bubbel.


Papper; vit cardstock, papperet blå spets, blå vellum

Stämplar; Swallowtail, Student oval & texten Idas sommar
Övrigt; blått organzaband, brads

Fjärilen är färglagd med stämpeldyna & Tombow penna
















Just student temat var så roligt att jobba med och mängden papper så lockande, så det blev ytterligare ett kort i milda pasteller. Jag har stämplat med rosa stämpeldyna och embossat i Inkidos superfina pärlemor pulver. På insidan har det fantastiskt fina, lite randiga vellumet fått en somrig blomma i ena hörnet.

Kortbas; Mint bling

Papper; rosa bling, Pastell rand, grönt vellum
Stämplar; Doodle 1, Student oval, Stängel & texten Den blomstertid

Övrigt; Satinband, blommor


Bas; Vit bling tag
Papper; Idas sommar blå
Stämplar; Sjung om 8, Sverigekarta
Övrigt; rutigt band, blommor

Inga kommentarer: