19 juni 2009

~ Gavepose ~

Her har jeg dekorert en vanlig gråpapirpose - en pose som blir lekker å bruke som gavepose til noen.
Jeg har først klippet til og limt på ett stykke med hvit tyll, og oppå der har jeg limt hvit vellum som jeg har brukt punch på for å få blondeeffekt. Det samme har jeg gjort med mønsterpapiret, og på kanten på vellumen har jeg brukt glitterlim fra Ranger i fargen Platinum, som jeg syns passer til "alt". På kanten på mønsterpapiret har jeg brukt Cat's eye i fargen Creamy Brown, for å duse ned overgangen mellom mønsterpapiret og vellumen.

Jeg har så punchet ut en scalloped sirkel i Bazzill kraft-papir som jeg har stemplet Takk-stempelet på. Det passer perfekt inni den minste scalloppunchen fra Marvy.
Jeg har så punchet ut en scalloped sirkel til i Bazzill kraft-papir, denne gangen i medium størrelse. Disse to limte jeg oppå hverandre, med en bit tyll imellom, noe som gir mer tredimensjonal effekt.
Jeg begynte så å pynte nederst i høyre hjørne med krakeleringsmaling fra Ranger i fargen Aged Mahogany - og så pyntet jeg med båndet som jeg hadde laget en sløyfe av, og de lekre mørkerøde rosene som passet perfekt i fargen!

Jeg har så stemplet sommerfuglen med perlemorsembossing på vellum. Sommerfuglen klippet jeg så ut og brukte en hjertebrads til å feste den til posen.

Tagen, som jeg har festet til posen med bånd, er også noe som kan kjøpes hos Inkido. Veldig greit med ferdig-utstansede tager, som er raskt og enkelt å pynte om man trenger en sånn.
Her har jeg stemplet med Takk-stempelet og embosset med mørk rosa glitterembossing.
Så kan man skrive en hilsen bak - enkelt og greit!!

Jeg har virkelig kost meg med å lage denne posen, og disse stemplene passet perfekt til anledningen - og er en glede å jobbe med!!

Ha en fortsatt flott fredag!!
Klem fra Monica
:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hi,

I begin on internet with a directory