13 juli 2009

Kollage kort al ScrapKia!




Tänk alla famnar!
Kollagekort med minst 8 Inkidostämplar!
Här kommer kortet med minst 8 Inkidostämplar!!
Utmana dig själv att göra din egen bakgrund.
Frossa i en massa olika stämplar och gör ditt eget Collagekort!
Det här Inkidopapperet är ett UNDERBART mönstrat papper, man blir så glad att se det och det ger härlig inspiration.
Jag började att stämpla texten först, samt embossa det.
Sen byggde jag på med olika stämplar runt om.
Fjärilen stämplade jag både på det mönstrade papperet, men även på ett vitt papper, som jag färglade och klippte ut.
Därefter fäste jag fjärilen på det mönstrade, för att få 3d effekt.
Dekorerade med pearl maker, chalk
Material: cardstock/ papper från Inkido, Karamell, Ruta, Blomma.Stämplar: Inkido, swirl, fjäril, skålande glas, grattis, text av Åsa Jinder.Embossingpulver Inkidos svartaÖvrigt: Chalk, pearl maker
kram Kicki

Inga kommentarer: