15 juli 2009











ScrapKias Exbloding Bröllopsbox! från Scrapboóking m.m i våras.


Tidigare i bloggen har jag visat en Exploding box med fjärilar, samt en videosnutt till. Dessa boxar är så roliga att göra, så här kommer det en till.


Idag visar jag en Exploding box med fotografier, från mitt eget Bröllop
Min man och jag firade femårig Bröllopsdag förra fredagen, så det känns extra kul att visa upp denna nu.
Vigseln höll till ute i Skärgården, på en ö som heter Grisslan.
För att ta sig dit måste man ha egen båt, eller hyra.
Vi hade sagolik tur med vädret, när vi står framför prästen Ulf Söderlind med utsikt över havet, så skiner solen igenom fönstren.Det var en sådan upplevelse, att trevliga minnen "rasar" över mig, när jag leker med Bröllopsfotografierna.

Jag använde ett papper 30 * 30.
Plasten jag använde för att ha fotografierna på är av laminerad plast.
Till denna ask, har jag både torrembossat med Cuttlebugen, samt med INKIDOS embossingpulver.Både insida, utsida och lock.
Ja, även dekorationen i form av ett hjärta. Runt hjärtat har jag virat silvertråd, dekorerat med söta små rosor, metallhjärta, samt blad och rosett. I övrigt: har jag använt: Halvpärlor, chalk, fötter i trä, nyckelpigor Stämplar: Inkidos swirl ALLT papper från INKIDO

Denna ask är HELT bedårande att göra i gåva!
Kicki

6 kommentarer:

Yvonne sa...

Mycket,mycket snyggt =))
Kram//Y

lillis70 sa...

Läcker ask!
Grattis till nya gäst DT Mariante och Annika!!
Längtar efter att bli inspirerad av alla DT alster.

annkan sa...

Åh, tycker de där askarna är så fina! Har funderat på att göra en jag med. Men än har det inte blivit av i alla fall.
Det är hur som helst skoj att se dem runt i en massa trevliga bloggar. (Och i tidningen förstås) :-)

Gurkiss sa...

Verkligen en super fint...

kram

Åsa Lundgren sa...

I WANT CANDY! WOW

http://handgjortav.blogspot.com/

Kicki sa...

TACK, söta NI!!! :-)

Ja, de här pop- up askarna är såå roliga och lätta att göra!!
Såklart ska ni också göra en! ;-)

kram
Kicki