19 augusti 2009

Vännen Mill@n skapat INKIDo julkort....





De senaste veckorna har det börjat dyka upp julkort på flera blogghåll…. Dessutom så släpper Inkido nya papper och stämplar med jultema inom kort. Julen är min favorithögtid, så varför inte köra igång med lite julkort i Augusti….?
Jag har dessutom fastnat ordentligt i distress & perfect pearl-träsket och ville testa jultemat med den tekniken.
Först ut är ett härligt skimrande kort i krispigt vitt & turkost med de fantastiskt fina stjärnorna i två storlekar från Inkido.
Även texten är från Inkido från en notstämpel där jag maskat bort noterna.
Jag har använt pärlemor embossing, distress weathered wood & vit perfect pearl.



Och här kommer ett svart julkort (!), lite ovanligt kanske men jag tyckte att det passade motivet. Här har jag använt den stora granen (distress old papper) samt den vackra textstämpeln, båda från Inkido. Granen i mitten är embossad med klart pulver medan de andra två är fixerade med perfect pearl.

Millan


http://millanspyssel.wordpress.com/2009/08/19/julkort-med-inkido/#comment-972

Stämplarna Millan har använt finns alla att beställa för Åf hos inkido

Inga kommentarer: