20 september 2009

Inkido sponsrar norska inspirationsbloggen Sukkersött!

Vi i Sukkersött´s team bestämde oss för att alla göra ett kort, ett konvulut och två tags allt med jultema av våra underbart välfyllda sponsorpaket från Inkido. Jag valde att stansa ut en kant i mitt kuvert och dekorera ganska sparsamt för att den röda glittriga kuvertet skulle få ta plats.


Det nya pappren med järnek och röda rutor fick bli mitt tema på kortet. Här ser ni hur jag dekorerade insidan på kuvertet. Har även stansat ut järneksblad och använt mig av Inkidos sammetsröda pärlor som bär.


Kortet har en vit bas och följer sen samma tema som kuvertet. Här har jag även lagt till lite spets och svart wellpapp från Inkido.



Närbild på den fina julstämpeln som är ny för i år. Har distressat kanterna för att lite djup i den.

Tags är så roligt att altra och med Inkido har färdiga tags i en mängd härliga färger. På den vänstra tagen fick nya mönstrade papper ta plats. Jag bara älskar stjärnpappret, och färgkombon rött och turkost är en fullträff.


Dekorerade med band och notpapper från Inkido som jag rullat ihop och knutit ett band runt. En stor vit ros, löv, pärlor och detaljer från ett slaktat armband fick också pryda tagen. Sen har jag varit generös med guldembossing.


Den andra tagen valde jag att bara använda mig av stämplar. Stämplat almanacka i botten och sedan forsatte jag med granen och sist God Jul stämpeln som jag stämplade i två omgångar för att få orden under varandra. Efter jag distressat kanterna embossade jag snöflingor. Lite dekorationer i form av band och smyckesdetaljer.

2 kommentarer:

annes paperfun sa...

Utrolig vakkert det du har laget!
De tags'ene dine var kjempefine!

Annica H sa...

Helt otroligt snyggt! :)