19 september 2009

Varme klemmer....


Her har jeg brukt ferdig konvolutt og kort fra Inkido som grunnlag.
Sydde på en bit med mulberry papir på en bit metallic kartong.
Stempelmotiv "ms blaise" som jeg har embosset med cobber .

Pyntet med nydelige blomster...blader og bånd fra Inkido.

Tag's som jeg har stemplet med bakgrunns stempel "splash"
Laget et bånd av mulberry papiret som jeg knøt på tag'sen.
På den lille tag'sen har jeg stemplet med teksten "forever"

Inni konvolutten har jeg stemplet med teksten " Gratulerer" .
under teksten har jeg stemplet med bakgrunns stempelet "splash"
Veldig godt stempel og det gir godt avtrykk.
Limte på 3 halv perler

Punchet ut blomster fra Metallic og mulberry papir.
Limte en halv perle i midten av blomsten

Selve kortet pyntet jeg enkelt siden jeg hadde pyntet mye på konvolutten .
Mønsterark:
Kvadrat kort Chamois
Konvolutt
Ornament
Tags
Stempel:
ms blaise
splash
Gratulerer
Varme klemmer
forever
Diverse:
blomster
blader
bånd
brads
halv perler

Inga kommentarer: