04 november 2009

Nu är det snart jul igen, och här är tomten!

Jag har använt mig av dessa snygga och praktiska tags som Inkido har, för att skapa en kortbakgrund på dagens julkort.


Här är den ljuvliga stämpeln "Nu är det jul igen". Jag har byggt upp den med 3D kuddar för att få lite mer liv i det hela.

Och här har vi Tomten själv! Han bara väntar på julafton...



Detta var en udda bild kan tyckas, men jag ville bara visa att jag har använt stämpeln med snökristaller på rad, för att skapa en bakgrund på tagsen. Jag har embossat den med klart embossingpulver i mitten, samt stämplat med vitt och "suddat" lite på ytterkanten.



På insidan har jag bara stämplat och ritat lite, och lämnat plats för att skriva några rader.



Material:
Cardstock
Julhjärta röd
24:12 röd

Strass röd
Krysantemum röd
Band

Stämplar:
Jul igen
Snökristall
Midvinternatten
Under granen
Hörn

//Annica H

3 kommentarer:

Camilla sa...

Meeen vilken söt liten tomte! Kul sätt att använda tagsen på också.

sussilull sa...

Mycket vackert och smakfullt kort.

Marie Wisén sa...

Jätte fint kort. Tomtenissen var ur-gullig!!!

Kram Marie