04 december 2009

Merry christmas from Petraso


Merry christmas my friends.
Here have i done a card with lots of my stamps from Inkido and the lovely paper from Ladybug and friends/Inkido!

Jag gjorde ett hål i ena sidan av ett ljusblått fodralkort i från Inkidos stora sortiment av kort.
monterade ett papper i rött som jag hade embossat med inkido baby blue.
Monterade på ett Ladybug papper på kortstommen gjorde snö och is av liquid pearl/glitter mm
embossad babypink på ett rött Skin och stämplade Sverigekartan på röd blå stjärna
addat lite av de fantastiska blommor som Inkido har och så klart massa bling!
Kortet som jag stoppar i har jag visat tidigare och det har jag passat in så att dom små snögubbarna tittar fram.... kan rekomendera Versa fine olympia green till granar....
Har addat ett par frimärken från min låda med bra och ha grejer!
Alla stämplar jag använt finns på http://inkido.se/


En trevlig helg
Petraso

Inga kommentarer: