12 december 2009

Til & fra lapper


Nå nærmer julaften seg med raske skritt og her er noen forslag
til pakkelapper .....
På denne pakkelappen har jeg stemplet med det nydelig snøkrystall
stempelet fra Inkido ...jeg har også stemplet på selve pakken


En liten ekstra pynte detalj ...en knapp som jeg har limt fast
en snøstjerne på :o)

Her er et veldig enkel pakkelapp
hvor jeg har brukt 2 av mine favoritt stempler
Liker så godt dette stempelet "ikke åpne før julaften"


Her har jeg laget bakgrunnen med de fine trærne og
sprayet med Frost glimmer mist


De nye prikkete papirene er bare så enkle å bruke
og et flott suplement til andre mønsterark.


De nye gullbladene er så dekorative ...her sammen med
hvite grener og strass

Nyyydelige blonder som Inkido har fått inn....


Ønsker dere alle en flott førjulslørdag :o)

Inga kommentarer: