07 januari 2010

Födelsedagsmuffins



Jag har försökt mig på att knåpa ihop en muffin. Har sett dessa läckerbitar lite här och där i bloggvärlden och när det nya söta prickiga pappren från Inkido damp ner i lådan var det dags.


Jag har öst på med blommor från Inkido, både blåa hortensior och vita gardenier. Jag har även dekorerat med glitter och röda pärlor.


Om man drar upp körsbäret följer en tag från Inkido med. På den har jag valt att stämpla en grattishälsning. Jag har även rynkat spets och fäst under muffinsen.


Har använt mig av splashstämpeln och en snirkelstämpel för att göra tagen lite mer intressant. Dekorerat den med en rosett och glittrat på körsbäret.


Jag hoppas att jag inspirerat er till att skapa lite annorlunda grattishälsningar.
//Rimna

10 kommentarer:

Yvonne sa...

Men JÖSSES vad snyggt. Hur i hela friden går sånt till?

Kakan sa...

Åh det här var bland det finaste jag har sett. Otroligt fint gjort! Imponerad.

monica sa...

Wow så snyggt!!!

annes paperfun sa...

Nyydelig muffinskort!!!

Cina99 sa...

Men åååååhhhhhh så fint!!!

Kajsa sa...

Herreminje! God damn, så snyggt! Hur hittar man "receptet" på denna?!

Helen sa...

Så läckert! Håller med Kajsa här uppe, var hittar man "receptet"?

Anonym sa...

Gud vad läcker!

Wildemom

Lätta och Goda recept sa...

Helt fantastiskt bakverk, jättefin!

Anonym sa...

Helt fantastiskt snyggt.
Jag är djupt imponerad
Puck/stämpelboden