25 januari 2010

Rockiga kort med svart wellpapp

En av alla nyheter är den svarta wellpappen i scrapformat, och jag är helt förälskad i den!!

Här har jag använt den som kortstomme till dessa kort:
Här har jag använt det stjärnmönstrade pappret i beige från serien Drömmar tillsammans med Turkos prick. Svarta, blå och vita blommor tillsammans med silverlöv. Stjärnan är en klädd chipboard.
Med de häftiga svarta halvpärlorna har jag gjort egna swirldekorationer.


Här är ett rockigt bröllopskort:
Pappret är det randiga rosa ur serien Drömmar. Även här kombinerat med svart och silver!
Jag har stämplat lite på pappret med den underbara Splash-stämpeln. På det klädda chipboardhjärtat har jag tänkt att man kan skriva namn och/eller datum. Då med vit eller silverpenna...

Hälsningar från Lisa

Inga kommentarer: