27 januari 2010

Små notisblock

Jag har gett två små Post-itblock en snygg utsida med de nya härliga papprena! Jag har lämnat gott om plats för att ytterligare dekorera med ett namn på den som skall få blocket, eller kanske ett vackert citat?!

Här har jag använt den svarta wellpappen som omslag och sedan dekorerat med de nya pappret och en klädd chipboardstjärna. På pappret har jag stämplat med Splash-stämpeln. Ett band håller ihop blocket och i hörnen har jag satt svarta halvpärlor. Till detta block har jag använt ett blått Post-itblock, tycker att det är snyggt att det matchar!

Detta rosa block har jag dekorerat med en av nyheterna, wellpappstjärnan. Den har jag satt på 3D-kuddar. Övriga dekorationer är halvpärlor, strass och ett band!

Hälsningar från Lisa

2 kommentarer:

Cina99 sa...

Riktigt riktigt snyggt med den svarta wellpappen!!

Ninas hobbyblogg sa...

Vad fina post it blocken blev!