09 februari 2010

Præsentation gæste designer Pia

Gæst designer våren 2010-Pia

Jeg hedder Pia, i scrapverden også kaldet piabau. Jeg er 59 år og bor i Danmark, 20 km. udenfor København.
Jeg er gift med Poul og vi har sammen en datter på 38 år som har beriget os med 2 dejlige børnebørn på 11 og 16 år.
Jeg har altid haft en eller anden hobby men i september 2006 fik jeg kendskab til scrapbooking og er siden blevet total grebet af denne skønne hobby. jeg laver layout, altered art og kort. Jeg finder inspiration rundt på bloggene og deltager ofte i udfordringer som gør at jeg bruger farver og teknikker jeg måske ikke ville have brugt.
Jeg synes det er en spændende udfordring jeg har sagt ja til og glæder mig til at være en del af det dygtige designteam og til at være kreativ med alle de fantastiske lækre Inkido produkter.
Varme knus Pia

Her kommer så mit første projekt som designer for Inkido





Jeg har brugt 2 rammer 15x15 som er beklædt med malerlærred

Jeg har brugt Tuba-Satin Pink-

Malthea og cartas de Amor- Royal Red papir

Pyntet med blomster , blade copper brads og glitter



Et nærbillede så det er tydeligere at se at jeg har embosset med coppar embossing pulver


På venstre side er der et bånd som fungerer som håndtag så der kan åbnes og skrives en hilsen i kortet .

Noget af kanten rundt er beklædt med satinbånd

Bagsiden af kortet som også har et embosset motiv

Hilsen
Pia

7 kommentarer:

annes paperfun sa...

Velkommen i gjengen,Pia :o))
WOW! Så utrolig nydelig eske du har laget og for en god ide!!!

Jeanette sa...

Kjempelekkert! Utrolig flott. :)

Randi WS sa...

Dette var jo bare helt fantastisk flott!!!! W.O.W!!!! ;D

nergele's puslerier sa...

Heisann

Du verden for ett herlig syn,den var helt utrolig vakker....skulle gjerne kunnet lage en slik fin pressang...

Marimer sa...

¡Que alegria que trabajes aqui, Pia!, estoy segura que todas las que visitamos este lugar disfrutaremos como lo hacemos en tu blog, porque eres una scrapper completa, muy creativa y con mucho gusto, Enhorabuena.

Hege-Annie Simonsen sa...

Dette var knallstilig, Pia!! Så kreativt!! Nydelig, hele veine, på alle sider!! Gleder meg til å se mer fra deg som GDT for Inkido.

Daniel August sa...

Utrolig flott Pia!!!