03 februari 2010

En presentförpackning.

Jag har altrat lite igen!...
Jag har svårt att hålla fingrarna från olika förpackningar och dylikt. Många av de förpackningar som scrapmaterial är packat i, är superbra att spara till sådant här. Även andra varianter, typ sådana som man får ståltråd i är perfekta! Det är alldeles lagom med utrymme till en söt present!



Här har jag använt nya söta papper, med rosor. Lise-Lotte vet verkligen hur man gör romantiskt ljuva papper! Ett hjärta i wellpapp med rosor, en kollagestämpel och en liten hälsning, så var det klart! Det behöver varken vara avancerat, eller tidsödande att göra en fin "inslagning" till presenten. Ofta har man det som behövs liggande i lådorna!



Nu återstår bara för mig att vika ihop min gåva, och lägga den i paketet!

Tack för idag!

//Annica H