11 mars 2010

En presentförpackning

Här kommer en enkel presentförpackning. Jag har helt enkelt klätt in en färdig liten kartong i lämplig storlek, med det snygga prickiga papperet! Kanterna har jag ruggat upp lite, och duttat Crackle Paint på, för att det ska se lite slitet ut.
Jag satte sedan två lager med papper, och spets som "midja". Ett lager med vit cardstock, och ovanpå det ett notpapper. Ett litet band blev det också plats för.

Jag använde cardstockhjärtan till dekoration. Det stora målade jag med Crackle Paint, och det lilla klädde jag med papper. Ett par blad, och en ros blev dekorationer här. Mottagaren av presenten, fick sitt namn stansat i en metalltag som hänger på framsidan.

Och slutligen en enkel baksida, så att man ser vem gåvan kommer ifrån! Det är faktiskt handgjort både på ut och insidan...

Tack för titten!



//Annica H

1 kommentar:

Petraso sa...

Inte fattde jag att denna var till mig !!! världens bästa Annika!