16 februari 2010

Staffilikort - Gratulerer.

Jeg har laget et staffilikort med de nydelige papirene som Kristine har designer for Inkido. Jeg har brukt Cartas Satin Turquoise og Tuva Satin Turquoise på dette kortet.
Stemplet "Fjärilskollage" og "Hörn 3 litet" med brunt blekk. Jeg har også svertet kantene med brunt blekk.
Jeg har pyntet med roser, demin, hvite og beige. Jeg har sprayet de med litt glimmermist. Videre har jeg pyntet med "Strass Ljusblå", blonde "OffWhite"  og en sommerfugl charms. 
Stempelt "Gratulerer" med brunt blekk inni kortet.
Pyntet med Strass og blonde inni kortet også.
Klemmer fra Jannhild

2 kommentarer:

Marianne sa...

Åååå, dette kortet var bare sykt lekkert!!!!
Og kurven din var også helt himmelsk! Jeg må nok prøve meg på en sånn!

Klemmer fra Marianne:)

Marimer sa...

Adorable, es de una delicadez y gusto exquisito, felicidades, precioso trabajo. Bss