23 mars 2010

Et drenge konfirmationskort

Jeg har lavet et lidt råt konfirmationskort til en dreng. jeg har brugt to malerlærreder 15 x 25 cm som er sat sammen med hængsler og embosset på alle kanter med kobber embossing. Jeg har standset hængsler ud som jeg har embosset med kobber embossing.Den lille ramme har også fået embossing,den er fra Kort og Godt i Sverige,guldblad og blomst er embosset med copper, pyntet med charms, brads, halv perler, bånd og blonder. Jeg har brugt swirl stempler tillykke, konfirmation, hippnhipp hurra og dato stempler alle fra Inkido.Rammen på forsiden har jeg indeni stemplet på vellum og rammen er sat på 3D puder.Jeg har brugt den kobberagtige karton til pynt indeni kortet på kanterne,brugt papir fra inkido's-Summer  Vanilla lyries- Cartas de Amor-Satin Sand-Tyva-Satin sand-
Hilsen Pia

1 kommentar:

annes paperfun sa...

Åååh! Så flott konfirmasjonskort!
Kjempeflott detaljer!