14 april 2010

Några tags...

Jag har lekt med stämplar, och gjort några "bra att ha" tags! Du vet, när man ska någonstans, och vill ge bort något med en personlig hälsning på? Det är ju så bra att ha färdiga tags hemma! Då är det bara att skriva sin hälsning på baksidan av tagen, och hänga fast den på presenten!


Jag har mixat alla möjliga stämplar, och så här blev det!

En tag i blått...


På denna har jag använt det fantastiskt snygga embossingpulvret "Platinum" på stråna! Det är svårt att visa på bild, men det blir ungefär som borstat stål. Stjärnan är täckt av utee blandat med värmebeständigt glitter.

En tag i rosa...

På denna satt jag även fast en bit av den nya "dubbelsidiga" spetsen bakom vingarna. Den är superfin!


En tag i orange...

Och en i grönt!

Swirlsen på denna har jag klippt ut ur ett mönsterpapper! Väldigt smidigt! Snygga är de också...
Nu har jag ett litet lager i olika färger, så jag behöver inte gå "tomhänt" på kalas!
Tack för titten!
//Annica H

5 kommentarer:

Scrapmoment Hellen sa...

Otroligt mycket jobb du lagt ner på en tagsen. Supersöta!

Cina99 sa...

Hur snygga som helst!

Mim... sa...

Men där kom ju förklaringen på vad man skall ha tags till, jag är nog lite trög. Dessa är ju jättesnygga!

Mill@n sa...

Så underbart fina! Min favo blev den blå eller den rosa, eller. . . Älskar verkligen dessa stämplar!!!

Panagiota sa...

Beautiful tags!Fantastic job!