19 juni 2010

Bröllop Annica H

Jag har gjort en enkel och rätt stilren bröllopsinbjudan. Det är första gången jag ger mig på att skapa i bröllopstema faktiskt. Riktigt roligt!


Jag har använt ett färdigt genomskinligt kuvert. Jag stansade ut ett hål i det, för att texten "Välkommen på bröllop" skulle synas bättre. Jag knöt även ett band runt om som dekoration.



Jag har för enkelhetens skull skrivit ut all text på datorn. Sedan har jag stämplat lite med distress ink, Stormy Sky och Tumbled Glass. Ett par maskade hjärtan, en snirkel och ett par hörn blev det. Cirkeln runt hålet, och runt texten har jag stansat ut i papper och limmat fast. Lite doodlade linjer, så var det klart!

Ett enkelt kort, som du lätt gör många av på kort tid. Bra om det är många gäster som ska bjudas in...


//Annica H



Inga kommentarer: