09 juni 2010

Det är inte alltid bara solsken...

Det här är första gången jag gör en "Inkido layout"! Jättekul! Det blir ju mest att jag altrar, så detta var riktigt roligt som omväxling! :)

Bakgrunden har jag gjort genom att måla vit akrylfärg på wellpappen, och sedan gnugga in distresser, för att efterlikna bakgrunden på fotot.


Lite dekorationer. Den stora blomman har jag gjort själv av bla. mullberrypapper. Jag har visat hur, i tidigare inlägg. De mindre blommorna har jag sprayat med mist, och embossat med vitt embossingpulver, och ett stänk av guld. Hjärtat av chipboard har jag målat, distressat och dekorerat lite med blommor och band.

Här har jag satt fast en rynkad remsa av mullberrypapper.

Titeln har jag skurit ut ur cardstock. Jag har sedan färgat in den med mist och Distress Ink.


Tack för titten! ♥
//Annica H

2 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så herlig og sommerfrisk LO!

Petraso sa...

Läckert!