19 juni 2010

Dom satte trenden......


Den 19/6 är ett bröllopsdatum som är väldigt populärt


och jag har gjort ett kort till dom som satte trenden!
Mina föräldrar!
Till dom har jag gjort ett kort med massa symboliker.
Mamma hade en krona i stärkt virkad spets lite lik denna spets.
Otroligt men dom har rutiga gardiner i Brålanda kyrka som dom vigdes i, mej veterligen den ända Svenska kyrka?


Men dom har ju fått dela bröllopsdatum med andra ;) så detta måste vara med.
1976 satt mamma och hennes moster i hop med mig klistrade framför Tv och tittade!
jag ritade prinssesor i flera år efter! och i dag så har vi följt äventyret sedan tidig morgon...


Har används Cartas krona pappret i Royal blue.... passande namn och frimärkerna på dagens brudpar. Frimärkrna från brudparet 1976 hittade jag på loppis redan i april och fick denna tanke med en gång!

Ha ett fortsatt trevligt firande!

Inga kommentarer: