14 juli 2010

Et flaskekort / A bottle card

I dag har jeg laget et kort med flaskefasong. Den mørkegrønne metallic kartongen fra Inkido var perfekt til flaskekortet mitt, og jeg har også brukt metallic kartong til paneler, blader og swirler.
Stemplene jeg har bruket er: "Cartas, Kollage", og "Gratulerer, rund".
Kortet har jeg pyntet med roser og bånd fra Inkido.
Inni kortet har jeg brukt papiret "Ornament" og stempelet "Kalender, rund".

*******
Today I have made a card shaped like a bottle. The dark green metallic cardstock form Inkido was perfect for my bottle, and I have also used metallic cardstock for the frames, and the swirles.
The stamps I have used is: "Cartas, Kollage" , and "Gratulerer, rund".
I have decorated the card with roses and ribbons from Inkido.
On the inside I have used the paper "Ornament" and the stamp "Kalender, rund".








2 kommentarer:

petraso sa...

kempeflott!

Ulrike*** sa...

...what a great idea,...i think it's not so easy to create a card for men,....but this is a fantastic idea for such aim...have a nice day Ulrike