12 augusti 2010

Årets första julkort! /The first Christmas card this year!

Dessa underbara papper som Kristine har designat landade i min brevlåda förra veckan och jag är så glad att jag fick chansen att testa dom, min åsikt är att flera av dom passar till annat än just jul, de har så fina färger och är så färgstämda..
What a lovley papers Kristine has design! They match so well!
Jag skrev ut texten på datorn, då jag inte hade någon passande stämpel..

Jag har använt
3 av papprena från kollektionen Candy tree christmas 2010
Chipboard stjärna
Stjärn pins

Loppis knapp

Hugs Linda♥




2 kommentarer:

Kristine sa...

Wow Linda!
Jeg elsker dette kortet!
Det er så utrolig nydelig!
Tusen takk for at du har laget et kunstverk med papirene mine :)
Klemmer fra Kristine:)

Jona Panesa sa...

its a lovely card!