14 augusti 2010

Måla hela världen

Jag kan inte annat än älska ornamentmönster.. och orange och turkos är ju mina favoritfärger.. Med andra ord så är Tuva och Mathea de läckraste kollektioner jag sett på länge..


I love ornatepattern and orange and turqoise are my absolute favcolors .. in other words.. The Tuva and Mathea are the most beautiful collections I´ve seen in some time..



De söta små ugglorna från Autumn Wardrobe och friendship är perfekta att klippa ut och göra små dekorationer av.. Och det finns ljuvliga charms som passar lika bra som ramar..

The cute owls from Autumn wardrobe and friendship are perfect for fuzzy cutting and making little embellishments of. And those lovely charms can just as well be used as frames.





Du kan också använda charmsen som ett litet spänne på band och spets.

Or you can use the charms as a ribbonbuckle..



O för att inte tala om de ljuvliga pinsen som kommer i de mest underbara färger!!

And those pins.. have you seen the pins.. they come in the most perfect colors..



Tack för titten!
Thanks for looking!

3 kommentarer:

La Vikinga sa...

Riktigt snugg med många olika coola detaljer; jag gillade den med en charm mitt på en spets!!!

Charlotta

Petraso sa...

Läckert!!!!!

Jona Panesa sa...

your lay-out is just to die for!