04 augusti 2010

Midsommarlayout med höstens nya papper. A midsummer layout with new fall papers.

Jag har gjort en layout med ett foto från midsommar, då vår dotter gjorde sin första egna midsommarkrans. De vackra nya papperen från höstens kollektioner passade utmärkt till hennes klänning.
I have made a layout of a photo from our midsummer holiday. Our daughter had made her first wreath of flowers. The new papers from the fall collections matched her dress perfectly!


Här ser du några blommor som jag gjort av mulberrypapper, blomma, vit. Jag satte punschade blommor och pärlor i centrum. Jag har även satt dit ett par dekorativa pins.
I have made these flowers out of mulberry paper. In the center I put some punched flowers and a pearl. I also used some decorative pins.


Jag skar ut några swirls av papper, och här har jag satt textremsor med journaling ovanpå.
I cut out some swirls for decoration, and here I have put my journaling stripes on top of one.


Länst ner satte jag fast spets , som fick små pärlor i mitten.
At the bottom of my layout I put some lovely lace, with a pearl in the center.


Tack för titten! / Thanks for watching!
//Annica H

Inga kommentarer: