02 september 2010

ALBUM OG OPPSKRIFTSBOK

Jeg har lagd en album som jeg skal gi bort i gave. I denne albumen kan fødselsdagsbarnet lime inn bilder fra selve feiringen.

Jeg har brukt mønsterpapir fra Tuva-serien. Jeg har pyntet med blonde, blomster, hjerte- og stjerne-pins. Jeg har festet rosa strass midt i en stjerne samt i midten av blonden. Stempelteksten er stemplet på kartong og skjært ut.


Jeg har også laget en oppskriftsbok. I denne boken samler jeg oppskrifter jeg selv har laget, og favoritt-oppskrifter. Boken inneholder 25 sider.


Her har jeg brukt mønsterpapir fra: Autumn Wardrobe, og Mathea.
Jeg har pyntet med strass på forsiden.
Innvendig har jeg festet mønsterark i froskjellige farger fra Mathea-serien.
Dette er en litt spesiell oppskriftsbok for jeg har på hver side av en oppskrift også limt inn et bilde med tekst under.

Inga kommentarer: