06 september 2010

Hemlig julklapp / Secret christmas gift

Jag har klätt en liten konservburk med papper och dekorationer i härliga färger! Pappret tillhör serien Christmas Elegance och heter Elegant Stripes. Stämpeln heter Öppnas och är embossad i guld. / I have decorated a small tin can with papers and decorations in lovely colours! The papers is from the serie Christmas Elegance and is named Elegant Stripes. The stamps name is Öppnas, and it is embossed with Gold.
På locket finns ännu en stämpel, God Jul Cirkel, men jag har dolt texten med vackra dekorationer. / Another stamp is on the lid, God Jul Cirkel, but I have covered the text with beautiful decorations.
Inkido har mycket fina strasstenar och pärlor som passar bra ihop med papprena, dekorationerna och varandra! / Inkido has a lot of beutiful stones and pearls, with matches perfectly with the papers, the decorations and each others!

Hälsningar / Greetings
Lisa


1 kommentar:

Pysselbus sa...

Lika underbart och inspirerande som vanligt!!!

Tack för kommentaren i min blogg, då vet jag att jag i alla fall inte missar några vackra alster utan hittar allt här!

Kram
Linda