28 november 2010

Juletid!


För några dagar sedan fick jag några jul-tags med reklamen. Inte speciellt fina men användbara! :o)
Jag klädde helt enkelt om dem, dekorerade och vips hade jag super fina tags till att sätta på julklappar eller annat. Jag är lite extra nöjd med att jag kunde ta tillvara på "spillbitar" på ett bra sett, rest-fest!!!!


Den här fick en bild från Vintage bilder.


Denna lilla julgranskula stämplade jag på med "Öppnas 24" och embossade med frost.
Halvpärlorna hör till mina favoriter dessa heter "Strass mörk röd".


Här en julkula i grönt.


På detta hjärta satte jag "jod jul"-text utklippt från "Scrap God Jul"
Alla metall dekorationer, band, blommor och blad som jag använt hittar du HÄR.

Jag önskar alla en mysig första advent, kanske med glögg och saffransbröd!

Kram Marie

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte fina tags, extra kul när man kan ta till vara både reklam och spillbitar.

Kram Ingela

Karina Bunkenborg sa...

Hvor er de bare smukke og en rigtig god ide.
vh Renne