22 december 2010

Årets sista julkort. My last Christmas Card this year.

Mitt sista julkort i år är gjort av serien Classic. Jag har använt en av de ljuvliga vintagebilderna och stämpeln "Julhälsningar" på framsidan. Lite wellpapp, blommor, pyntebär och pärlor använde jag också.

My last Christmas card this year is made of papers from the Classic collection. I have used one of the sweet vintage pictures, and the stamp "Julhälsningar" for the front. I have also used some corrugated paper, flowers and pearls.


Insidan är enkel, med plats för en personlig hälsning. Just den stämpeln som jag använt här, är så otroligt dekorativ och fin tycker jag!

The inside is simple with room to write a personal greeting. I think that the stamp that I used here is so decorative and beautiful!


Mina julkort är postade, och allt annat är nästan klart! Nu återstår bara att varva ner, och låta julefriden infinna sig!

My Christmas cards are posted, and I'm almost ready with all my Christmas preparations. All I need to do now, is to relax and feel the Christmas spirit!

//Annica H

1 kommentar:

Maria Therese sa...

Knallfint kort!! Og knallstilig stempel på innsiden!!