11 december 2010

Inkido December Blog Candy

It's time for us to have a blog candy here at the Inkido blog. One lucky winner will receive a secret Christmas  present from Inkido, filled with lots of Inkido Products! It is an international blog candy, so all can join :)

To enter this Blog Candy, all you have to do is: 
* Tell about the blog candy on your blog. Copy the blog candy buttton and paste it on your blog, either in the sidebar or in a blog post.
* Be a follower of our blog.
* Enter your name and blog address in MckLinky below
* You have until Friday December 17th 2010  20:00 PM(GMT+1) to enter.
* The winner will be announced on the Inkido blog the day after
* If the winner doesn't contact Inkido within 48 hours, we will draw a new winner.
* We use random.org to draw the winner and we'll ship internationally!

36 kommentarer:

angelique (anlou) sa...

thank you so much for the chance to win some yummie goodies
i've linked your candy on my sidebar sweetie
will santa be so nice to let me win, LOL
hugs angelique

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for muligheten til å vinne - også Inkido produkter *wow*
krysser fingre og tær
Klem, Anja

Ksenia sa...

Thanks for the candy! I'm your follower/i've linked your candy on my sidebar

zuneta sa...

thanks for a chance to win... i have put your candy on my side bar.

Veronica sa...

klart att jag vill vara med på er Candy. Jag är redan följare och länk finns i min sidebar.
GOD JUL
Veronicas lilla sida

terriavidreader (IN-USA) sa...

Thanks for the chance at some Christmas time goodies!

Stampersue sa...

Thank you so much for the candy I do love a surprise. Merry Christmas to everybody.

I'm already a follower and I have added you to my sidebar.

Stampersue
X

Anki sa...

Tack för chansen. Nu hoppas jag på lite tur!

Kras sa...

***Thanks for the candy***

Tanya sa...

Thanks for the chance to win.
http://laromeducafe.blogspot.com/

Stephi sa...

ÅÅ är det redan dax för en ny candy..det kan jag ju ej missa:-)
Jag har länkat nu och hoppas på tur denna gång.God jul på er alla, Stephi

Ann-Charlotte's blogg sa...

Tack för blogcandyn, klart jag gör ett försök att vinna!
Kram

Jane.D sa...

Wow, vilken möjlighet, givetvis vill jag ta chansen att vinna!
Har skrivit ett inlägg i min blogg och länkat från min sidebar. Håller tummarna och hoppas, hoppas, hoppas........

Carita sa...

Wow, jag är gärna med :) Länkade i sidmenyn och blev följare :)

Teresa Carini sa...

Thank you very much for the opportunity to participate! Greetings to all the team!

Isadory sa...

Jag missade er utsäljning i torsdags då jag inte lyckades tvinga min bror, som bor i Göteborg, att åka tille roch shoppa, så jag får väl sätt mitt hopp till candyn hehe.

Många juliga Krama från Isadory

Merete/Scrappeguri sa...

Takker for blogcandyen, spennende å kunne vinne deres produkter.
Ha en fin adventstid alle sammen.
Har lagt candyen i min sidebar.

Hege-Annie Simonsen sa...

Jeg krysser fingre!! Liker såååå godt deres produkter!!! :D Ha en fortsatt fin adventstid!!! Klem :)

Turid sa...

Sååå spennende med candy! Jeg har lagt bilde i sidebaren i bloggen min og krysser fingrer og tær!
Ønsker alle en fin luciakveld :)
Hilsen Turid

Carol sa...

Oh i just love surprises,id love to win some of your awesome products.Very sorry but i messed up with Mr linky so had to do it again 27 and 28 are me.

I have been very good this year (makes angel face) lol

Anonym sa...

ja, va kul. jag vill självklart vara med!

Dunja Trautmann sa...

hey, thanks so much for the chance to win these wonderful yummie goodies.

i have linked your candy on my sidebar.

happy christmas to everyone.

hugs Dunja

Asia sa...

Thanks for the candy! I've linked your candy on my sidebar. Pozdrawiam

Anonym sa...

Hoppas på tur. Jag följer er via bloglovin :) Vill ju inte missa ett inlägg.

Cintia Tavares sa...

Fantastic Candy!!! Thank you!!

I'm already a follower and I posted your giveaway on my sidebar.

Cintia Tavares

http://minhavidacomscrap.blogspot.com/

Outi sa...

I'd really love to win this :)

Hugs Outi

Emelie sa...

Åh vad spännande! Väntar med spänning!

Helena sa...

Vilken spännande candy =)
Min länk hittar ni i min bloggs sidebar.

Take Care!

-Sanna- sa...

Jeg er følger fra før og har link i bloggen min.

Johanna sa...

Ny blog-candy, ny chance.
TACK och en riktig god jul till hela Inkido.
Johanna

majsan sa...

Klart mann vill vara med ...:) God jul och gott nytt år til alla..

Plundis sa...

Selvfølgelig vil jeg være med på å kunne vinne en hemmelig gave....krysser alle fingrene i håp om at jeg blir den heldige!! =)

Klem Plundis

Malin sa...

En hemlig julklapp med härlig scrapinnehåll vore inte så dumt. Jag tar chansen till vinst!

God Jul

Jeanette sa...

Tar absolut chansen att få vinna ett hemligt paket....håller tummarna hårt.
Följare är jag sen tidigare och har länkat er till min sida =)

Lillnettan sa...

Jag vill också vara med förstås! :-D

Sindra sa...

Nu har det helt fantastiska paketet kommit till mig! Jag blev mållös av häpnad när jag öppnade paketet och fick se det otroligt fina innehållet!

Stort varmt tack än en gång!

God fortsättning på det nya året!

Kram